Schudni vďaka chôdzi

Veľmi jednoduchým pohybom pre stratu váhy je chôdza. Pomôže Ti nielen schudnúť, ale aj vybudovať zdravý životný štýl. Ďalšou výhodou je, že si tento druh pohybu nevyžaduje extra prípravu ani vybavenie. Prizvi aj niekoho a chudnite spolu.

1. Chodenie je veľmi jednoduchý pohyb, vďaka ktorému môžeš stratiť nadbytočné kilá. Choď aspoň hodinu denne aspoň 10000 krokov.Vyber si bezpečnú a nenáročnú cestu.

2. Chôdza je prirodzený a zdravý spôsob, ako schudnúť. Nič iné nemusíš robiť, len chodiť. Nebudeš musieť brať tabletky na chudnutie, alebo chodiť do telocvične. Avšak, aby mohlo byť Tvoje chudnutie efektívnejšie, mal by si zmeniť svoje stravovacie návyky.

3. Chôdzou si vybuduješ zdravý životný štýl a udržíš si nadbytočné kilá od tela. Je jednoduchým riešením, ako sa venovať pohybu, ktorý bude súčasťou Tvojho každodenného života. Neschudneš len dočasne.

4. Ku chôdzi nemusíš používať žiadne zariadenia ani prípravky. Môžeš používať pri tom mp3 prehrávač, aby si sa pri chôdzi zabavil.

Pred chôdzou by si si mal ponaťahovať svalstvo. Rob to tak, že sa natiahneš po 3-5 min. chôdze po dobu 3-7 min. Potom môžeš začať svoju hodinu chôdze.

Napokon po týždni alebo dvoch budeš sám chcieť zvýšiť dĺžku cvičenia. Je to veľmi jednoduché. Stačí ak zvýšiš rýchlosť chôdze, predĺžiš čas alebo dĺžku prechodenej trasy, vyberieš si ťažší terén.

3 základné postupy pri chôdzi:

  1. Keď začneš, skús chodiť rýchlejším, ale rozumným tempom. Pri chôdzi by si mal byť schopný viesť konverzáciu. Ak dosiahneš stav, kedy si veľmi spotený a zadýchaný, tak spomaľ.
  2. Po jednom alebo dvoch týždňoch zvýš intervaly chôdze.
  3. Ak chceš zvýšiť intervaly pri chôdzi, môžeš to urobiť tak, že zrýchliš tempo na krátku vzdialenosť a potom sa vrátiš do normálneho tempa. Urob to 2-3 krát počas chôdze, aby si sa cítil dobre.

Pridať komentár
TOPlist