Jednoduchý spôsob, ako schudnúť

Schudnúť, znemená pre mnohých zmena životného štýlu. Chceš vedieť ako si usporiadať každodenný diétny program? Ponúkam Ti niekoľko jednoduchých krokov, ktoré Ti pomôžu dodržiavať diétu v každodennom živote. Jednoducho a prirodzene.

1. Pitie kávy pred raňajkami

Američania na Štátnej univerzite v Nashville pomocou štúdií zistili, že pitie šálky kávy 30 minút pred raňajkami môže účinne kontrolovať Tvoju chuť do jedla. Takýmto postupom si naplníš žalúdok tak, že Ti bude stačiť 75% z jedla, ktoré bežne konzumuješ. Navyše káva môže zrýchliť spaľovanie tuku o 5%.

2. Príjem vápnika

Mal by si do tela dostať aspoň 600 mg vápnika denne, takéto množstvo pomôže pri spaľovaní tuku. Vedci zistili, že ženy s dostatkom vápnika spália o 22% viac kalórií, než tie, ktoré nemajú jeho dostatočný príjem.

3. Zjedz lyžičku medu popoludní

Konzumácia medu 20 minút po obede, môže regulovať hladinu cukru v krvi na normálnu úroveň. Túto hladinu si telo udrží po dobu 2 hodín, tým zníži hlad a zlepší Tvoju náladu.

4. Pi čaj oolong

Pitie čaju oolong môže zlepšiť Tvoj metabolizmus. Zvýši rýchlosť spaľovania tuku o 3%. Čaj nemá žiadne kalórie, tuk a sodík, takže ho môžeš bez akýchkoľvek obáv piť.

5. Vypi pohár slivkového džúsu, než pôjdeš na toaletu

Slivkový džús môže pomôcť vylúčiť tuky a toxíny efektívne z Tvojho tela. Pitie slivkového džúsu pomôže Tvojej pečeni vylúčiť materiál, ktorý môže spôsobovať ukladanie tukov v tele.

6. Vypi väčšie množstvo vody

Voda je spojená s procesom chudnutia. Odborníci pre výživu naznačujú, že na každý kg váhy potrebuješ 31,3 ml vody. Voda kontroluje teplotu Tvojho tela. Je nutná aj pre vyplavovanie odpadových látok.

7. Jedz oriešky medzi raňajkami a obedom

Vedci v prieskume zistili, že ľudia konzumujúci mandle znížili dvojnásobne rýchlo hmotnosť než tí, ktorí ich nejedli. Z prieskumu vyplýva, že jedením za hrsť mandlí denne, budeš zvyšovať spaľovanie tukov o 333 kalórií.

8. Jedz fermentované potraviny v popoludňajších hodinách

Jedenie takýchto kvasených potravín je vhodné, pretože ich trávenie potrebuje viac času, preto nepocítiš hlad tak skoro.


Pridať komentár
TOPlist